medicalperson

ساخت وبلاگ

تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد

در عمل تزریق چربی، نواحی از بدن که دارای چربی زیاد و ناخواسته هستند انتخاب و چربی این نواحی به وسیله لبپوساکشن برداشته می شود. این چربی پس از پردازش توسط تیم پزشکی، به نواحی از بدن که دچار کاهش حجم و لاغری شده است، تزریق می گردد.

چربی تزریق شده به دلیل اینکه از بدن خود فرد برداشته می شود، ضمن اینکه باعث لاغری در نواحی مثل شکم و پهلوها می شود، از طریق تزریق به نواحی صورت و گردن، گردن ،دست ها و باسن باعث فرم دهی و از بین رفتن چین و چروک این نواحی می شود.

عمل تزریق چربی دارای حداقل عوارض جانبی بوده و مزایای مختلفی دارد. از جمله:

  • جوان سازی و زیباتر کردن پوست
  • کاهش چربی در مناطق ناخواسته
  • نتایج دارای اثری طولانی مدت هستند و در اغلب موارد نیازی به تزریق یادآور ندارند.
  • به دلیل برداشت از بدن خود فرد، نسبت به سایر پر کننده های پوستی دارای عوارض جانبی ناچیزی هستند.
  • از این روش می توان در همه نقاط بدن استفاده کرد.

 

medicalperson...
ما را در سایت medicalperson دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : medical person medicalperson بازدید : 201 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 20:43

لیفت صورت با نخ چیست؟

روشی که برای زیباسازی و جوان سازی پوست صورت و بدن استفاده می شود. در این روش درمانی، نخ های ظریفی یا ساتفاده از سوزن در زیر پوست شما جایگذاری می شود که به صورت قلاب به زیر پوست متصل شده و باعث کشیده شدن پوست و در نتیجه صاف شدن چین و چروک می شود. این نخ ها تجزیه پذیر بوده و به راحتی توسط بدن قابل جذب هستند و باعث تولید کلاژن در زیر پوست شما می شوند. کلاژن یکی از مواد مورد نیاز برای جوان سازی و بهبود سلول های پوستی است که باعث حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست می شود.این روش هیچ گونه جای زخم و اسکار روی پوست باقی نمی گذارد و نخ های تزریقی قابل تشخیص نیستند.

سن پیشنهادی برای انجام لیفت صورت با نخ 35 تا 50 سال است اما اگر فردی شرایط جسمانی مناسبی داشت تا 60 سالگی هم می توان از این عمل زیبایی استفاده کرد.

 

 

 

medicalperson...
ما را در سایت medicalperson دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : medical person medicalperson بازدید : 189 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 20:42

جراحی زیبایی پلک یکی از روش های زیبایی چشم ها به شمار می رود که امروزه بسیاری از خانم ها از این روش زیبایی برای زیباتر شدن چشم های شان استفاده می کنند. همه ما به خوبی می دانیم چشم تاثیر بسیاری در زیبایی صورت دارد و اگر پلک چشم هایتان دچار افتادگی و آسیبی شود بهترین روشی که می توانید یک بر دیگر زیبایی آن را باز گردانید جراحی زیبایی پلک است. در این روش یک برش طبیعی روی چین پلک داده می شود، و در صورت لزوم کیسه های چربی را بر میدارند و محل برش را با دوخت بسیار نازک می دوزند.

عمل جراحی زیبایی پلک بالا یا پایین :

اگر اندازه پف پلک بالا یا پایین و بیرون زدگی چربی های چشم شما زیاد باشد محل برش باید کاملا زیر خط مژه ها انجام شود تا از این طریق جای اسکار(زخم) آن به هیچ عنوان مشخص نگردد. در این صورت علاوه بر اینکه چربی های اضافی خارج می شود می توانید پوست اضافی پلک هم صاف می گردد. ولی اگر میزان بیرون زدگی چربی ها در جراحی زیبایی پلک چندان زیاد نباشد و پوست پلک هم در حالت معمولی قرار گرفته باشد می توانید چربی ها را  به وسیله برشی در سطح داخلی پلک خارج کنید. یکی از مهمترین مزیت های این نوع جراحی زیبایی پلک این است که روی پوست هیچ برشی وجود نخواهد داشت و همچنین بهبودی و ترمیم آن هم بسیار سریع تر از روش های دیگر است. عمل جراحی زیبایی پلک می تواند صرفا برای پلک پایین ، پلک بالا یا هر دو دو پلک (همزمان در یک عمل) انجام گیرد.

بعد از جراحی زیبایی پلک امکان دارد اطراف چشم مقداری متورم و کبود گردد. همچنین باید بدانید در این عمل جراحی خشکی چشم هم امری معمولی است که برای برطرف کردن این موضوع می توانید از قطره اشک مصنوعی چشم استفاده نمایید. تورم و کبودی اولیه چشم در عرض یک یا دو هفته به خوبی برطرف می گردد اما چند ماه زمان می برد تا نتیجه نهایی جراحی زیبایی پلک را مشاهده کنید. محل برش دادن پلک به مرور زمان کمرنگ می گردد و امکان دارد تا یک سال طول بکشد تا محل برش به طور کامل خوب شود. نتیجه عمل دائمی می باشد

 

medicalperson...
ما را در سایت medicalperson دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : medical person medicalperson بازدید : 172 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 20:42